Національний фармацевтичний університет, м. Харків, КАФЕДРА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ

Вас вітає кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту Національного фармацевтичного університету!

zav-kaf1

Завідувач кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту:

Малий Володимир Валентинович, професор, доктор фармацевтичних наук

 Кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту виконує функції опорної з підготовки фахівців за спеціальностями «Фармація», «Клінічна фармація» з дисциплін «Менеджмент та маркетинг у фармації», «Етика та деонтологія у фармації».

Більш ніж за 20 років діяльності кафедри для забезпечення навчального процесу підготовлено і видано 8 підручників, 4 монографії, понад 50 навчальних посібників, понад 100 методичних рекомендацій, які сприяють підвищенню якості підготовки студентів. Розроблено 2 гіпертекстових електронних підручника.

Результати наукових досліджень кафедри опубліковані в більше 1000 праць, з яких 3 монографії, більше 100 статтей в іноземних журналах, оформлені в захищених 2 докторських і 16 кандидатських дисертаціях. Розроблено та запропоновано для практичного використання 53 науково-методичні рекомендації. Зареєстровано 13 методик як нововведення та отримано 9 свідоцтв про реєстрацію авторського права в Державному департаменті інтелектуальної власності МОН України на твори.

Сьогодні на кафедрі працюють 6 докторів наук та 11 кандидатів фармацевтичних наук. На кафедрі виконуються 3 докторські дисертації та 4 кандидатських дисертаційних робіт.

Изображение 006

Навчальний процес кафедри ФММ

Згідно з навчальними планами кафедрою ФММ викладаються такі дисципліни:

За спеціальністю «Фармація»:

  • Менеджмент та маркетинг у фармації
  • Етика та деонтологія у фармації
  • Маркетингові дослідження у фармації
  • Аспекти поведінки споживачів

* Виробнича практика з менеджменту та маркетингу у фармації

* Виробнича практика з управління та організації фармації

* Стажування

 За спеціальністю «Клінічна фармація»:

  • Фармацевтичний менеджмент та маркетинг
  • Етика та деонтологія у фармації

 За спеціальністю «Лабораторна діагностика»:

  • Менеджмент в лабораторній медицині. Маркетинг медичних послуг

 За спеціальністю «Маркетинг»:

  • Брендинг (вибіркова)
  • Бренд-менеджмент
  • Вступ до фаху
  • Інноваційний розвиток підприємства
  • Інфраструктура товарного ринку (вибіркова)
  • Комерційна діяльність посередницьких підприємств
  • Логіка та етика професійних досліджень у маркетингу
  • Логістика
  • Маркетинг промислового підприємства
  • Маркетингове ціноутворення
  • Маркетинг
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Маркетингова політика розподілу
  • Маркетингова товарна політика
  • Маркетинговий аудит (вибіркова)
  • Маркетинговий менеджмент
  • Маркетингові дослідження
  • Маркетингові комунікації
  • Маркетингові ризики (вибіркова)
  • Менеджмент
  • Методологія наукових досліджень
  • Міжнародний маркетинг
  • Паблік рилейшнз (вибіркова)
  • Поведінка споживача
  • Рекламний менеджмент
  • Стратегічний маркетинг
  • Товарна інноваційна політика
  • Фармацевтичний маркетинг

*Виробнича практика з маркетингових досліджень

*Комплексний дослідницький професійно орієнтований тренінг з маркетингу

*Навчальна практика з маркетингу.

*Тренінг з маркетингу.

 За спеціальністю «Економіка підприємства»:

  • Маркетинг.
  • Паблік рилейшнз (вибіркова).

 За спеціальністю «Менеджмент»:

  • Маркетинг.
  • Маркетинговий менеджмент
  • Інфраструктура ринку (вибіркова)
  • Маркетингова діяльність підприємства (вибіркова)
  • Теорія галузевих ринків (вибіркова)

 За спеціальністю «Логістика»:

  • Маркетингова політика розподілу лікарських засобів і виробів медичного призначення.

 За спеціальністю «Адміністративний менеджмент»:

  • Маркетинговий менеджмент та дослідження ринку (вибіркова).

 Кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту виконує функції опорної з підготовки фахівців за спеціальностями «Фармація», «Клінічна фармація» з дисциплін «Менеджмент та маркетинг у фармації», «Етика та деонтологія у фармації».

                                                       Наукові напрямки:

Науково-практичні розробки з розвитку фармацевтичного ринку на основі теорії менеджменту та маркетингу за такими напрямками:

  • теоретичні та науково-прикладні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населення;
  • управління ризиками на фармацевтичному ринку, у тому числі на ринку дієтичних добавок;
  • удосконалення стратегічного й адаптивного управління фармацевтичними підприємствами;
  • науково-методичне обґрунтування стейкхолдерської моделі відносин у фармації;
  • обґрунтування індивідуальних підходів до лікування з використанням фармакогенетичних тестів в Україні;
  • методологія формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі окремих фармакотерапевтичних груп;
  • оптимізація лікарського забезпечення окремих контингентів хворих на основі маркетингових та фармакоекономічних досліджень;
  • науково-методичне обґрунтування маркетингової доступності лікарських препаратів;
  • науково-методичне обґрунтування соціально орієнтованої асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств;
  • оптимізація виробничо-комерційної діяльності фармацевтичних підприємств на засадах маркетингового та логістичного управління;
  • дослідження комплексу маркетингових комунікацій у фармації, удосконалення систем просування лікарських засобів фармацевтичними підприємствами;
  • вивчення та моделювання поведінки споживачів лікарських засобів;
  • управління державними (тендерними) закупівлями медичної та фармацевтичної продукції;
  • обґрунтування методичних підходів до лікарського забезпечення населення в умовах впровадження сімейної медицини;
  • науково-практичні розробки оцінки якісних та кількісних показників брендів лікарських препаратів;
  • удосконалення маркетингових складових конкурентоспроможності фармацевтичного підприємства;
  • нейромаркетинг у фармації;
  • науково-практичні розробки впливу брендування на споживання лікарських препаратів;
  • дослідження в області брендування лікарських препаратів;
  • оцінка та управління лояльністю до бренду лікарських препаратів;
  • науково-практичне обґрунтування оцінки лояльності споживачів до аптечного закладу та лікарських препаратів.

Кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту © 2015 Напишіть нам