Національний фармацевтичний університет, м. Харків, КАФЕДРА ФАРМАЦЕВТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

http://nuph.edu.ua/ru/abiturientu/ 

http://nuph.edu.ua/ru/pravila-priema/

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНІ ЗАХОДИ КАФЕДРИ ФММ

На протязі багатьох років кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту активно займається профорієнтаційною роботою, яка проводиться за наступними напрямками:

Організація та координація профорієнтаційної роботи

—  З метою залучення молоді до навчання у НФаУ налагоджено роботу всього колективу кафедри у відповідності до особистих контактів за місцем проживання;

—  Відповідальною за профорієнтаційну роботу кафедри призначено доц. Кобець М.М.;

—  На кафедрі проводяться Дні відкритих дверей, екскурсії для школярів шкіл районів Харкова (Московського, Фрунзенського, Комінтернівського, Дзержинського, Київського, Червонозаводського, Жовтневого) та інших регіонів України (Дергачівська гімназія №3 Харківської обл.; навчально-методичний комплекс №1 м. Дергачі Харківської обл.; Чугуївська гімназія №5; Липецька ЗОШ Харківської обл.) ;

—  Постійно відбуваються зустрічі відповідальних за профорієнтаційну роботу зі школярами та їх батьками (батьківські збори) закріплених шкіл, де співробітники кафедри розповідають про НФаУ та умови вступу до нього, надають інформаційні матеріали: газети «Молодість фармації», умови вступу до НФаУ, таблиці Менделєєва, листівки з маркетингу;

— До приймальної комісії надано електронний та мультимедійний варіанти лекції “Маркетинг завжди на крок попереду”, яку співробітники кафедри читають учням Харкова та області відповідно заявкам директорів шкіл;

1-12

—  На кафедрі проводяться зустрічі зі студентами країн СНД, яким надається інформація та рекламні проспекти Національного фармацевтичного університету з метою розповсюдження у школах своїх міст (Таджицький медичний університет);

—  Участь колективу кафедри у державному  українсько-польському проекті «Наукові Пікніки в Україні». Розміщена інформація щодо участі у державному українсько-польському проекті «Наукові Пікніки в Україні» в газеті «Молодь фармації». Отримано рекламні матеріали в приймальній комісії та розповсюджено під час проекту «Наукові Пікніки в Україні»: газета «Молодь фармації» – 500 примірників, умови вступу до НФаУ – 500 примірників, таблиця Менделєєва – 500 примірників; тиражовано та розповсюджено інформаційні листки за спеціальністю «Маркетинг» – 500 примірників;

3-12 4-12

— Під час проведення районної олімпіади з математики  доцент кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту Кобець М.М.  провела профорієнтаційну роботу серед учнів 10 та 11 класів Фрунзенського, Київського, Московського, Орджонікідзевського, Ленінського, Жовтневого, Дзержинського, Комінтернівського районів м. Харкова. Роздано матеріали: газета «Молодість фармації», умови вступу до НФаУ, листівки з маркетингу. Кількість примірників: по 500 шт;

— Проведення екскурсій по НФаУ (відвідування музею історії фармації і ознайомлення з кафедрою ФММ) та лекції на тему «Маркетинг завжди на крок попереду» з мультимедійним супроводженням серед учнів 11 класів шкіл, закріплених за кафедрою;

— Планується робота під час “Ярмарку спеціальностей”. Майбутнім абітурієнтам з різних областей будуть роздані рекламні матеріали зі спеціальності “Маркетинг”. Буде проведено анкетування школярів з метою виявлення майбутніх абітурієнтів. Планується проінформувати про можливість отримання економічної спеціальності на базі НФаУ та другої вищої освіти за спеціальністю “Маркетинг” на базі медичної та фармацевтичної освіти.

Систематичне спілкування з приймальною комісією НФаУ

— Своєчасне відвідування постійно діючих семінарів з профорієнтації (відповідно плану роботи).

— Отримання необхідних інформаційно-агітаційних матеріалів (загально вузівський диск «Лицарі фармації» та повну інформацію про ЕЛІТНИЙ ФАРМАЦЕВТИЧЕНИЙ УНІВЕРСИТЕТ».

Розширення географії проведення профорієнтаційної роботи

Співробітники кафедри проводять профорієнтаційну роботу у школах наступних регіонів України:

1. м. Харків:

· ЗОШ №114;

· НВК №74;

· Гімназія №43;

· ЗОШ № 147;

· ЗОШ №37;

· ЗОШ №162;

· Гімназія №12;

· Гімназія №82;

· ЗОШ №10;

· Гімназія №55.

2. Харківська область:

· Дергачівська гімназія №3;

· Навчально-методичний комплекс №1 м. Дергачі;

· Чугуївська гімназія №5;

· Липецька ЗОШ.

3. Профорієнтаційна робота в економічних коледжах м. Харкова:

· Харківському машинобудівному коледжі;

· Харківському коледжі транспортних технологій;

· Харківському патентно-комп’ютерному коледжі;

· Харківському коледжі текстилю та дизайну.

4. В школах м. Харкова з економічним спрямуванням:

· Гімназія «Вересень»;

· Приватна школа «Харківський колегіум»;

· Харківська ЗОШ №22;

· Харківський фізико-математичний ліцей №27;

· Харківський ліцей №141.

2-12

Відвідування медичних коледжів

· У 2016  році відбудуться виїзди зав. кафедрою доц. Малого В.В. до  Київського медичного коледжу №3, Київського медичного коледжу ім. П.І. Гаврося. Буде проведено пілотне тестування студентів.

Напрями профорієнтаційної роботи кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту на 2016-2017 навчальний рік

№з/п Види робіт

Термін виконання

1

Співпраця зі школами:

  • фізико-математичного спрямування (Харківської, Полтавської, Сумської областей);
  • з поглибленим вивченням хімії та біології;
  • робота з ЗОШ.

Проведення інформаційно-агітаційної роботи серед учнів 9-11 класів ЗОШ:

  • забезпечення інформаційно-рекламними матеріалами;
  • зустрічі з учнями та їх батьками під час батьківських зборів;
  • демонстрування відеофільмів про НФаУ;
  • висвітлення перспектив працевлаштування після  закінчення НФаУ;
  • укладання (переукладання) договорів про творчу співпрацю НФаУ з ЗОШ

 

 

 

вересень-жовтень,

 лютий-березень

 

2

Проведення екскурсій по НФаУ (відвідування музею історії фармації і ознайомлення з кафедрою ФММ) та лекції з мультимедійним супроводженням серед учнів 9-11 класів шкіл, закріплених за кафедрою

протягом року

3

Участь у заходах:

  • Наукові пікніки;
  • районні та обласні олімпіади з математики;
  • соціальні проекти;
  • щорічна науково-освітня виставка, приурочена до Всесвітнього дня науки;
  • Ярмарка спеціальностей;
  • Дні відкритих дверей та екскурсії по кафедрам НФаУ та ін.

згідно графіку проведення

протягом року

4

Проведення виїзних заходів у:

  • Київському медичному коледжі ім. П.І. Гаврося;
  • Київському медичному коледжі №3;
  • Хмельницькому медичному коледжі;
  • Шепетівському медичному училищі;
  • Кам’янець-Подільському медичному училищі;
  • економічних коледжах Харківської, Полтавської, Сумської областей

 

 

протягом року

5

Співпраця з фармацевтичними підприємствами (ПАТ «Київський вітамінний завод», ТОВ «Фітолік», ТОФ «ФК «Здоров’я» та ін.) з метою отримання другої вищої економічної освіти

 

протягом року

6

Розміщення інформації про  НФаУ та спеціальність “Маркетинг”:

  • у ЗМІ;
  • на сайті Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”;
  • реклама в метро;
  • сайті кафедри ФММ

 

лютий-березень 

протягом року

7

Робота з випускниками денної та заочної форм навчання спеціальностей «Фармація», «Клінічна фармація», «Технологія парфумерно-косметичних засобів», «Лабораторна діагностика» з метою отримання другої вищої економічної освіти

 

 

лютий-червень 

8

Підготовка та друк інформації про спеціальність «Маркетинг». Тиражування – 4000-5000 прим.

 

протягом року

9

Повідомлення про НФаУ та спеціальність «Маркетинг» на конференціях, семінарах, тренінгах

протягом року

10

Проведення роз’яснювальної роботи про спеціальність «Маркетинг» серед абітурієнтів згідно графіку кафедри під час роботи приймальної комісії НФаУ

липень 

11

Своєчасне надання інформації про  результати профорієнтаційної роботи кафедри в приймальну комісію для подальшої аналітичної обробки

протягом року

 

Кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту © 2015 Напишіть нам