National University of Pharmacy, Kharkov, DEPARTMENT OF PHARMACEUTICAL MARKETING AND MANAGEMENT

Малий Володимир Валентинович – (04.05.1974, м. Дунаївці, Хмельницька обл.) – доктор фармацевтичних наук, завідувач кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту, декан факультету економіки та менеджменту.    

Закінчив Українську фармацевтичну академію (1996), де і працює: аспірант (1996-1999 р.р.), асистент (1999-2002 р.р.), доцент кафедри ботаніки (2002-2004 р.р.); одночасно – заступник декана факультету промислової фармації (2001-2004 р.р.); декан факультету економіки та менеджменту (з 2004 р.); завідувач кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту (з 2013 р.).  

Навчально-методична робота. Автор банку тестів з фармацевтичної ботаніки. Читає лекції та проводить практичні заняття з дисциплін «Стратегічний маркетинг», «Маркетинговий менеджмент та дослідження ринку», «Логіка та методологія наукових досліджень». Автор 9 методичних робіт, серед них методичні рекомендації: до виконання курсових робіт з дисципліни менеджменту та маркетингу у фармації, з організації та проходження виробничої практики з менеджменту та маркетингу у фармації, до підготовки до державної атестації студентів фармацевтичного факультету спеціальності «Фармація» з дисципліни менеджмент та маркетинг у фармації, з дисципліни «Маркетинговий менеджмент». Співавтор 2 навчальних посібників «Менеджмент та маркетинг у фармації: навчальний посібник для підготовки студентів до стандартизованого тестового іспиту «КРОК-2». Брав участь у створенні 3-х фахових навчальних програм, організації та проведенні з’їздів і конференцій.  

Науково-дослідна робота. 1999 році достроково захистив кандидатську дисертацію на тему «Пошук нових вітчизняних рослинних джерел елагової кислоти». У 2013 р. захистив докторську дисертацію на тему «Фармакогностичне дослідження рослин родин маслинові, кленові, ільмові, жимолостеві та створення субстанцій на їх основі». Закінчив Харківський національний технічний університет архітектури і будівництва та отримав другу вищу освіту з економічної спеціальності. Основні публікації за науковим напрямом «Науково-практичні розробки з розвитку фармацевтичного ринку на основі теорії менеджменту та маркетингу». Є автором понад 70 друкованих праць, у тому числі – 4-х статей до Фармацевтичної енциклопедії та 3 патентів України на винахід.  

Нагороди. Почесні грамоти НФаУ (2003), Харківської облдержадміністрації (2005), МОЗ України (2011).

Department of Pharmaceutical Marketing and Management © 2015 Write to us