Звіт з профорієнтаційної роботи
Напрямки профорієнтаційної роботи кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу (ФММ) на 2022-2023 н.р.:
- Відповідальний за профорієнтаційну роботу кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу: доц. Бабічева Ганна Сергіївна
- План профорієнтаційної роботи кафедри:
№
з/п |
Види робіт | Термін виконання |
1. | 1.1. Співпраця зі школами, ліцеями, гімназіями та коледжами:
· ЗОШ (№ 3, 10, 54, 74, 114, 147, 153, 162), ліцеєм № 107, гімназіями (№ 12, 23, 43, 82, 116) у м. Харків та коледжами (Київського медичного коледжу ім. П.І. Гаврося та Київського медичного коледжу №3) з метою залучення молоді до навчання в НФаУ; · ЗСО, які розташовані в інших областях України по домовленості викладачів кафедри; 1.2. Проведення інформаційно-агітаційної роботи серед учнів 7-11 класів ЗОШ, ліцеїв та гімназій у форматі он-лайн або за можливості оф-лайн, демонстрація роликів про НФаУ, висвітлення перспектив щодо працевлаштування після закінчення НФаУ). 1.3. Розміщення профорієнтаційних матеріалів у батьківських месенджерах. 1.4. Дистанційне забезпечення профорієнтаційними матеріалами адміністрацію та учнів закладів освіти. |
Протягом року |
2. | 2.1. Залучення учнів ЗОШ, ліцеїв, гімназій до участі у загально університетських заходах у дистанійному форматі:
· Дні відкритих дверей; · «PHARM CAMP»; · «PHARM HUB» підготовки до ЗНО 2022; · «PHARM КАНІКУЛИ» тощо. |
Згідно графіку проведення протягом року |
3. | 3.1. Співпраця викладачів кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу з іншими кафедрами НФаУ щодо організації та проведення лекцій та лабораторних занять для учнів 7-11 класів ЗСО з урахуванням умов навчання.
3. 3.3. Проведення лекцій он-лайн за допомогою сервісу Zoom для учнів ЗСО: 1. Шлях до успіху – як розподілити свій час? 4. 2. Вивчай маркетинг – будь на крок попереду! 5. 3. Навчимо ефективним комунікаціям. |
Протягом року |
4. | 4.1. Проведення профорієнтаційних заходів (з урахування умов навчання) для здобувачів освіти Київського медичного коледжу ім. П.І. Гаврося та Київського медичного коледжу №3:
· інформування молодших спеціалістів щодо умов вступної кампанії 2023 до НФаУ (он-лайн з використанням сервісу Zoom); · провести пілотне фахове тестування з базових дисциплін медичного та фармацевтичного профілю серед учнів коледжів (он-лайн з використанням сервісу Zoom). |
Протягом року |
5. | 5.1. Оновлення та постійне висвітлення інформації про НФаУ та освітні програми, за якими планується набір у 2023 році:
· у ЗМІ; на сайті кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу; · на власній сторінці кафедри у соціальній мережі Facebook; · на сайтах Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу»; Міжнародної спілки фармакоекономічних досліджень (ISPOR); Асоціації фармакологів України та Міжнародного союзу фундаментальної та клінічної фармакології (IUPHAR). 5.2. Розміщення інформації щодо навчання у НФаУ на фахових та наукових конференціях, тренінгах, семінарах, симпозіумах тощо. 5.3. Інформування випускників попередніх років НФаУ та керівників підприємств фармацевтичної галузі щодо продовження навчання в НФаУ за магістерськими програмами або отримання другої вищої освіти. 5.4. Робота з випускними курсами здобувачів денної та заочної форм навчання НФаУ щодо можливостей отримання другої вищої освіти або навчання в магістратурі; 5.5. Проведення роз’яснювальної роботи щодо умов вступу до НФаУ серед абітурієнтів під час роботи приймальної комісії НФаУ. |
Протягом року
Протягом року |
6. | 6.1.Своєчасне надання інформації про результати профорієнтаційної роботи кафедри в приймальну комісію для подальшої аналітичної обробки.
6.2. Розміщення інформації на Інтернет-ресурсах стосовно профорієнтаційної роботи співробітників кафедри. |
Протягом року |