Маркетинг та інновації – ось, що створює прибуток. Все інше – витрати.
Пітер Друкер
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 075 «МАРКЕТИНГ»
Освітня програма «МАРКЕТИНГ»
(галузь знань – «Управління та адміністрування»
освітні ступені – бакалавр, магістр)
Маркетинг – це сучасна перспективна спеціальність, поширена в багатьох країнах світу. Навчаючись у НФаУ здобувачі вищої освіти отримують класичну економічну, відповідно до державних стандартів вищу освіту. Вивчають також дисципліни, що дають знання в галузі фармації та мають можливість пройти навчання на комп’ютерних курсах «Організація робочого місця маркетолога», що значно підвищує конкурентні переваги серед інших фахівців.
Маркетолог – випускник НФаУ отримує знання, відповідні державним освітнім стандартам за спеціальністю «Маркетинг» та вивчає специфіку фармацевтичної галузі, що дає випускникам можливість працевлаштування на провідні вітчизняні та закордонні фармацевтичні фірми з гідною заробітною платнею.
Також здобувачі вищої освіти мають можливість займатись на військовій кафедрі та отримати звання молодшого лейтенанта за 20 спеціальностями. Фахівець-маркетолог, підготовлений в НФаУ, стає більш затребуваним на ринку праці.
Маркетолог може працювати: на підприємствах фармацевтичної, парфумерно-косметичної, медико-біологічної промисловості; на підприємствах інших галузей – у відділах маркетингу, реклами, збуту, постачання, логістики, планування нових товарів, у комерційному та аналітичному відділах; у сфері оптової та роздрібної торгівлі; в центрах маркетингових досліджень та інформації; у маркетингових, рекламних, digital-агенціях, у PR-агентствах.
Випускники НФаУ за спеціальністю 075 «Маркетинг» можуть обіймати такі посади: керівник виробничих підрозділів в оптової та роздрібної торгівлі; директор з маркетингу; директор комерційний; фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог); консультант з маркетингу; фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку; менеджер з маркетингу, з реклами, із зв’язків з громадськістю, з постачання, із збуту, з логістики, менеджер в оптовій або роздрібній торгівлі; представник торговельний, з реклами; науковий співробітник; викладач вищого навчального закладу.
Крім базових теоретичних знань, здобувач вищої освіти отримують корисний практичний досвід на підприємствах-лідерах галузі, мають змогу реалізувати себе у науково-дослідній роботі.
Бази проходження практики студентів: виробничі підприємства, оптові та комерційно-посередницькі фірми, в тому числі фармацевтичні; роздрібні підприємства; рекламні агенції, консалтингові фірми, центри маркетингових досліджень.
ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ ПРЕДМЕТІВ ДЛЯ ВСТУПНИКІВ НА ОСНОВІ ПОВНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ОСВІТНІЙ СТУПІНЬ «БАКАЛАВР»
Спеціальності | Спеціалізація
(освітня програма) |
Перелік конкурсних предметів (вступних іспитів, творчих конкурсів) | Вага предметів сертифікату ЗНО | Вага атестату про повну загальну освіту | Вага бала за особливі успіхи (призерам IV етапу Всеукр. учнівських олімпіад, призерам III етапу Всеукр. конкурсу- захисту НДР учнів – членів МАН України) | Мінімальна кількість балів для допуску до участі в конкурсі або для зарахування на навчання поза конкурсом |
075 Маркетинг | Маркетинг | 1. Українська мова та література | 0,20 | 0,05 | 10 балів | 100 |
2. Історія України | 0,55 | 100 | ||||
3. Математика або Іноземна мова | 0,20 | 100 |