Напрями роботи

 Напрями профорієнтаційної роботи

кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту
на 2021-2022 навчальний рік

№з/п Види робіт Термін виконання
1 Співпраця зі школами:

  • фізико-математичного спрямування (Харківської, Полтавської, Сумської областей);
  • з поглибленим вивченням хімії та біології;
  • робота з ЗОШ.

Проведення інформаційно-агітаційної роботи серед учнів 9-11 класів ЗОШ:

  • забезпечення інформаційно-рекламними матеріалами;
  • зустрічі з учнями та їх батьками під час батьківських зборів;
  • демонстрування відеофільмів про НФаУ;
  • висвітлення перспектив працевлаштування після  закінчення НФаУ;
  • укладання (переукладання) договорів про творчу співпрацю НФаУ з ЗОШ
 

 

 

вересень-жовтень,

лютий-березень

 

2 Проведення екскурсій по НФаУ (відвідування музею історії фармації і ознайомлення з кафедрою ФММ) та лекції з мультимедійним супроводженням серед учнів 9-11 класів шкіл, закріплених за кафедрою протягом року
3 Участь у заходах:

  • Наукові пікніки;
  • районні та обласні олімпіади з математики;
  • соціальні проекти;
  • щорічна науково-освітня виставка, приурочена до Всесвітнього дня науки;
  • Ярмарка спеціальностей;
  • Дні відкритих дверей та екскурсії по кафедрам НФаУ та ін.
згідно графіку проведення

протягом року

4 Проведення виїзних заходів у:

  • Київському медичному коледжі ім. П.І. Гаврося;
  • Київському медичному коледжі №3;
  • Хмельницькому медичному коледжі;
  • Шепетівському медичному училищі;
  • Кам’янець-Подільському медичному училищі;
  • економічних коледжах Харківської, Полтавської, Сумської областей
 

 

протягом року

5 Співпраця з фармацевтичними підприємствами (ПАТ «Київський вітамінний завод», ТОВ «Фітолік», ТОФ «ФК «Здоров’я» та ін.) з метою отримання другої вищої економічної освіти  

протягом року

6 Розміщення інформації про  НФаУ та спеціальність “Маркетинг”:

  • у ЗМІ;
  • на сайті Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”;
  • реклама в метро;
  • сайті кафедри ФММ
 

лютий-березень

протягом року

7 Робота з випускниками денної та заочної форм навчання спеціальностей «Фармація», «Клінічна фармація», «Технологія парфумерно-косметичних засобів», «Лабораторна діагностика» з метою отримання другої вищої економічної освіти  

 

лютий-червень

8 Підготовка та друк інформації про спеціальність «Маркетинг». Тиражування – 4000-5000 прим.  

протягом року

9 Повідомлення про НФаУ та спеціальність «Маркетинг» на конференціях, семінарах, тренінгах протягом року
10 Проведення роз’яснювальної роботи про спеціальність «Маркетинг» серед абітурієнтів згідно графіку кафедри під час роботи приймальної комісії НФаУ липень
11 Своєчасне надання інформації про  результати профорієнтаційної роботи кафедри в приймальну комісію для подальшої аналітичної обробки протягом року

Print Friendly, PDF & Email