Жадько Світлана Вікторівна

Жадько Світлана ВікторівнаЖадько Світлана Вікторівна – кандидат фармацевтичних наук, доцент

Жадько Світлана ВікторівнаЖадько Світлана ВікторівнаЖадько Світлана Вікторівна

 

 

 

Народилася 24 серпня 1976 р. у м. Житомир. У 1994 р. з відзнакою закінчила Житомирське фармацевтичне училище імені Г. С. Протасевича (зараз  — Житомирський базовий фармацевтичний фаховий ко­ледж). У 1998 р. закінчила Українську фармацевтичну академію за спеціальністю «Фармація». Під час навчання була членом студентського наукового товариства, брала участь у науково-практичних конференціях. Доповідь на студентській конференції у секції «Менеджмент та маркетинг у фармації» нагороджена дипломом І ступеня (1998). На кафедрі менеджменту та маркетингу у фармації захистила дипломну роботу на тему «Маркетингові дослідження безрецептурних препаратів» (керівник — проф. Мнушко З. М.).

Працювала провізором-інтерном (1998–1999), провізором (1999–2000), викладачем коледжу Національного фармацевтичного університету (2000–2008). У коледжі НФаУ викладала технологію ліків, фармакогнозію, фітотерапію; була куратором студентських груп; готувала студентів до участі у конференціях і Всеукраїнському конкурсі фахової майстерності «Панацея»; очолювала циклову комісію з технології ліків та організації фармації.

З 2005 р. працює на кафедрі фармацевтичного менеджменту та маркетингу: 2005–2009 рр. — здобувач кандидатської дисертаційної роботи; 2006–2008 рр. — асистент за сумісництвом; 2008–2009 рр. — старший лаборант; 2009–2011 рр. — асистент; з 2011 р. — доцент.

Наукова робота. У 2009 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата фармацевтичних наук за спеціальністю 15.00.01 — технологія ліків та організація фармацевтичної справи на тему «Науково-практичне обґрунтування асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств» (науковий керівник — проф. Слободянюк М. М.). У 2013 р. отримала вчене звання доцента кафедри менеджменту та маркетингу у фармації.

Коло наукових інтересів включає маркетин­гове управління раціональним використанням лікарських засобів, діджитал-маркетинг у діяльності фармацевтичних компаній і аптеч­них мереж, удосконалення асортименту фарма­цевтичних і аптечних підприємств, вивчення товарних сегментів фармацевтично­го ринку, маркетингові дослідження лікарських засобів різних груп, розробку маркетингових програм просування лікарських засобів тощо.

Співавтор понад 290 друкованих праць, з них 75 статей (37 — у фахових виданнях); 4 науково-методичних рекомендацій; статей до фармацевтичної енциклопедії. Має 3 нововведення, 6 авторських прав на твір. Жадько С. В. є співавтором наукових статей у закордонних виданнях (у тому числі англійською мовою); брала участь у наукових конференціях за кордоном (Литва, Польща, Узбекистан, Казахстан, Таджикистан).

Навчально-методична робота. Читає лекції, веде практичні і семінарські заняття з освітніх компонент «Фармацевтичний менеджмент та маркетинг», «Етика та деонтологія у фармації», «Діджитал-маркетинг». З 2013 р. викладає англійською мовою, постійно підвищуючи рівень володіння нею. У 2015 р. закінчила з відзнакою он-лайн курс Університету Пенсильванії (м. Вартон, США) «An Introduction to Marketing».

Співавтор понад 85 навчально-методичних праць, з них 9 навчальних посібників, а також курси лекцій, методичні рекомендації до практичних і семінарських занять, самостійної роботи, робочі зошити та ін.

Керівник кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності «Фармація, промислова фармація».

Організаційна робота. З 2009 р. виконує обов’язки секретаря кафедри. Проводить профорієнтаційну роботу серед учнів шкіл і коледжів, є читає лекції для школярів «Навчимо ефективному спілкуванню», бере участь у ви­ховних заходах НФаУ. На кафедрі відповідає за підготовку здобувачів вищої освіти до інтегрованого тестового іспиту КРОК-2.

Громадська діяльність. Член Української асоціації маркетингу. Неодноразово брала участь у  фаховій експертизі тестових завдань ліцензійного інтегрованого іспиту КРОК 2. «Фармація» і КРОК 2. «Клінічна фармація».