Звіт 

Звіт з профорієнтаційної роботи

Напрямки профорієнтаційної роботи кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу (ФММ) на 2022-2023 н.р.:

  1. Відповідальний за профорієнтаційну роботу кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу: доц. Бабічева Ганна Сергіївна
  2. План профорієнтаційної роботи кафедри:

з/п

Види робіт Термін виконання
1. 1.1.          Співпраця зі школами, ліцеями, гімназіями та коледжами:

· ЗОШ (№ 3, 10, 54, 74, 114, 147, 153, 162), ліцеєм № 107, гімназіями (№ 12, 23, 43, 82, 116) у м. Харків та коледжами (Київського медичного коледжу ім. П.І. Гаврося та Київського медичного коледжу №3) з метою залучення молоді до навчання в НФаУ;

· ЗСО, які розташовані в інших областях України по домовленості викладачів кафедри;

1.2.          Проведення інформаційно-агітаційної роботи серед учнів 7-11 класів ЗОШ, ліцеїв та гімназій у форматі он-лайн або за можливості оф-лайн, демонстрація роликів про НФаУ, висвітлення перспектив щодо працевлаштування після закінчення НФаУ).

1.3.          Розміщення профорієнтаційних матеріалів у батьківських месенджерах.

1.4.          Дистанційне забезпечення профорієнтаційними матеріалами адміністрацію та учнів закладів освіти.

Протягом року
2. 2.1. Залучення учнів ЗОШ, ліцеїв, гімназій до участі у загально університетських заходах у дистанійному форматі:

·        Дні відкритих дверей;

·         «PHARM CAMP»;

·        «PHARM HUB» підготовки до ЗНО 2022;

·        «PHARM КАНІКУЛИ» тощо.

Згідно графіку проведення протягом року
3. 3.1. Співпраця викладачів кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу з іншими кафедрами НФаУ щодо організації та проведення лекцій та лабораторних занять для учнів 7-11 класів ЗСО з урахуванням умов навчання.

3.                           3.3. Проведення лекцій он-лайн за допомогою сервісу Zoom для учнів ЗСО:

1.      Шлях до успіху – як розподілити свій час?

4.                                    2. Вивчай маркетинг – будь на крок попереду!

5.                                    3. Навчимо ефективним комунікаціям.

Протягом року
4. 4.1. Проведення профорієнтаційних заходів (з урахування умов навчання) для здобувачів освіти Київського медичного коледжу ім. П.І. Гаврося та Київського медичного коледжу №3:

·       інформування молодших спеціалістів щодо умов вступної кампанії 2023 до НФаУ (он-лайн з використанням сервісу Zoom);

·       провести пілотне фахове тестування з базових дисциплін медичного та фармацевтичного профілю серед учнів коледжів (он-лайн з використанням сервісу Zoom).

Протягом року
5. 5.1. Оновлення та постійне висвітлення інформації про НФаУ та освітні програми, за якими планується набір у 2023 році:

·        у ЗМІ; на сайті кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу;

·        на власній сторінці кафедри у соціальній мережі Facebook;

·        на сайтах Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу»; Міжнародної спілки фармакоекономічних досліджень (ISPOR); Асоціації фармакологів України та Міжнародного союзу фундаментальної та клінічної фармакології (IUPHAR).

5.2.          Розміщення інформації щодо навчання у НФаУ на фахових та наукових конференціях, тренінгах, семінарах, симпозіумах тощо.

5.3.      Інформування випускників попередніх років НФаУ та керівників підприємств фармацевтичної галузі щодо продовження навчання в НФаУ за магістерськими програмами або отримання другої вищої освіти.

5.4.      Робота з випускними курсами здобувачів денної та заочної форм навчання НФаУ щодо можливостей отримання другої вищої  освіти або навчання в магістратурі;

5.5.          Проведення роз’яснювальної роботи щодо умов вступу до НФаУ серед абітурієнтів під час роботи приймальної комісії НФаУ.

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом року

6. 6.1.Своєчасне надання інформації про результати профорієнтаційної роботи кафедри в приймальну комісію для подальшої аналітичної обробки.

6.2. Розміщення інформації на Інтернет-ресурсах стосовно профорієнтаційної роботи співробітників кафедри.

Протягом року

Print Friendly, PDF & Email