Пестун Ірина Володимирівна

Пестун Ірина ВолодимирівнаПестун Ірина Володимирівна – доктор фармацевтичних наук, професор.

Пестун Ірина Володимирівна Пестун Ірина ВолодимирівнаПестун Ірина ВолодимирівнаПестун Ірина Володимирівна

 

 

 

 

 

Пестун І.В. народилася 25 листопада 1975 р. на Харківщині. У 1997 році закінчила з відзнакою Українську фармацевтичну академію, у 1998 р. — магістратуру на кафедрі управління та економіки фармації ІПКСФ. У 2002 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Оптимізація управління асортиментом лікарських засобів у фармацевтичних організаціях» за спеціальністю 15.00.01 – технологія ліків та організація фармацевтичної справи. У 2015 році отримала ступінь магістра з бізнес адміністрування у Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця. У 2020р. отримала сертифікат B2 знання англійської мови (FCE).

З 2000 року Пестун І.В. працює на кафедрі менеджменту та маркетингу у фармації НФаУ, спочатку на посаді асистента (2000-2003), потім доцента (2003-2011). У 2011 році захистила докторську дисертацію на тему: «Теоретичні та науково-практичні засади маркетингового управління в системі лікарського забезпечення населення» за спеціальністю 15.00.01 – технологія ліків,  організація фармацевтичної справи та судова фармація.

З вересня 2011 року обіймає посаду професора кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингу.

Член редакційної колегії наукового фахового видання «Управління, економіка та забезпечення якості в фармації» (до 2021р.). Рецензент (експерт) наукових фахових видань України та іноземних, які входять до міжнародних наукових баз.

Член проєктної групи з розробки варіативної частини освітньої програми «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти спеціальності «Маркетинг»

В різні роки виконувала обов’язки відповідального за науку та методиста кафедри.

Наукова школа:

Захищено під керівництвом Пестун І.В. кандидатські дисертації:

Бондaрєва Ірина Василівна — кандидатська дисертація на тему: «Науково-методичні підходи до адаптивного управління фармацевтичними організаціями» (2011 р.)

Бабічева Ганна Сергіївна — кандидатська дисертація на тему: «Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функції аптечних мереж» (2011 р.)

Основні навчально-методичні та наукові публікації.

Підручники:

  1. Management and Marketing in Pharmacy [Electronic resource]: the textbook for foreign students of higher pharmaceutical schools : in 2 parts / Z. Mnushko [at al.], ed. by prof. Z. Mnushko ; National University of Pharmacy. – Electronic text data. – Kharkiv: Publishing center “Dialog”, 2016. – Part I : Management in Pharmacy. – 1 electronic opt. disk (CD-R). – 2,5 Mb. – System requirements: Adobe Acrobat Reader. – Title from the disk label.
  2. Management and Marketing in Pharmacy [Electronic resource] : the textbook for foreign students of higher pharmaceutical schools : in 2 parts / Z. Mnushko [at al.], ed. by prof. Z. Mnushko; National University of Pharmacy. – Electronic text data. – Kharkiv : Publishing center “Dialog”, 2016. – Part II : Marketing in Pharmacy. – 1 electronic opt. disk (CD-R). – 3,7 Mb. – System requirements: Adobe Acrobat Reader. – Title from the disk label.

 Монографії:

1.Мнушко З.Н. Теория и практика маркетинговых исследований в фармации: Монография // З.Н. Мнушко, И.В.Пестун.  — Х. : Изд-во НФаУ, 2008. — 308с.

2. Пестун І.В. Маркетингове управління в системі забезпечення населення ліками: монографія // І.В.Пестун, З.М. Мнушко. – Х.: Вид-во НФаУ, 2013. – 312 с.

 Навчальні посібники, навчально-методичні видання:

  1. Working book. Pharmaceutical marketing and management : educational -methodical manual . V.V. Malyi, I.V. Pestun, I.V. Sofronova, et al. Kh. : NUPh, 2020. 276 p.;
  2. Pharmaceutical marketing and management: educational manual / V. V. Malyi, S. V. Zhadko, I. V. Bondarieva and others; edited by V.V. Malyi. – Kharkiv : NUPh, 2022. – 226 р. Authors: V. V. Malyi, S. V. Zhadko, I. V. Bondarieva, М.М. Kobets, І.V. Pestun, І.V. Тimanyuk, І.V. Sofronova;
  3. Малий, В. В. Бренд-менеджмент у фармації. Курс лекцій [Електронний ресурс] : навч. посіб. / В. В. Малий, І. В. Пестун, Г. С. Бабічева, С. В. Жадько ; за ред В. В. Малого ; НФаУ. Харків : НФаУ, 2023. 198 с.;
  4. Малий В. В., Пестун І. В., Шуванова О. В. Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій : навч. посіб. / В. В. Малий [та ін.] — Харків : НФаУ, 2023. — 144 с.
  5. Малий В.В., Пестун І. В., Бабічева Г.С. Маркетингові інструменти аналізу фармацевтичного ринку: метод. рек. до практ. зан. / за ред. проф. В. В. Малого. Х. : НФаУ, 2020. 36 с.
  6. Малий В.В., Пестун І. В., Бабічева Г.С. Маркетингові інструменти аналізу фармацевтичного ринку: тексти лекцій / за ред. проф. В. В. Малого. Х. : НФаУ, 2020. 86 с.
  7. Фармацевтичний менеджмент та маркетинг : робочий зошит для ауд. та самост. роботи здобувачів вищої освіти / В. В. Малий [та ін.]. 2-ге вид., перероб. та допов. Харків : НФаУ, 2023. 249 с.
  8. Інструменти діджитал-маркетингу: робочий зошит для практичних занять і самостійної роботи / В. В. Малий, С. В. Жадько, І. В. Пестун, Г.С. Бабічева. — Харків : НФаУ, 2023. — 48 с.
  9. Маркетингові дослідження у фармації : практикум : для ауд. та самост. роботи здобувачів вищої освіти / В. В. Малий [та ін.]. – 2-ге вид., перероб. та допов. – Харків : НФаУ, 2023. – 139 с.

Наукові статті в іноземних фахових виданнях

у журналах, що індексуються базами Scopus або Web of Science

  1. Pestun I.V. Marketing research of the pharmaceutical market in Ukraine: peculiarities, trends, problems, tendencies // I.V. Pestun, Z.M. Mnushko, M. Ievtushenko /Research Journal of Pharmacy and Technology.2019.Issue 12.- №4.
  2. Ievtushenko Olena M. Modeling of the Effect of Socio-Economic Factors on the Accessibility of Medical and Pharmaceutical Care to the Population (on the Example of Sudan) // Olena M. Ievtushenko, Irina V. Pestun, Zoya M. Mnushko, Svitlana V. Velma, Abuzayid Osama Mohamed Nur Ahmed // Journal of Global Pharma Technology. 2019. №1(S) 355-366
  3. Timanyuk, I.V Research on the duration of Pharmaceutical Information life cycle./ Iryna Timanyuk, Iryna Pestun, Mnushko Zoya // Research J. Pharm. and Tech.  12(9).  Р. 4421-4425.
  4. Shmalko O. O., Pestun I.V., Vyshnevska L. I. Marketing substantiation of Introduction of a new Herbal medicine for the Treatment of Inflammatory bowel diseases into the Pharmaceutical market of Ukraine. Research J. Pharm. and Tech. 2020; 13(11):5431-5437.

Наукові статті у вітчизняних фахових виданнях

  1. Пестун І. В. Бабічева Г. С., Жадько С. В. Теоретичне обґрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації. Соціальна фармація в охороні здоров’я. 2020. Т. 6. № 1. С. 40-49.
  2. Pestun I. V., Mnushko Z. M. The impact of the legal and regulatory framework on the marketing activity of wholesale and retail pharmaceutical organizations. Соціальна фармація в охороні здоров’я. 2020. Т. 6, № 3. С. 49-59
  3. Пестун І.В. Мнушко З.М. Аналіз загальних і фармацевтичних маркетингових досліджень світового та національного ринків Управління, економіка та забезпечення якості у фармації. №2(58). С. 56-64
  4. Pestun I. V., Mnushko Z. M., Timanjuk I. V. Economic efficiency of pharmacy management in Ukraine: definition, current features, factors of influence, trends. Управління, економіка та забезпечення якості у фармації. 2019. №4(60). С. 30-40
  5. Пестун І. В., Бабічева Г. С., Жадько С. В. Аналіз використання вітчизняними фармацевтичними підприємствами PR-технологій на шляху реалізації соціально-орієнтованого маркетингу в умовах світової пандемії COVID-19. Вісник фармації. 2022. 1 (103). С. 92–100.
  6. Пестун І. В., Мнушко З. М. Роль та особливості емоційного інтелекту фармацевтичних працівників. Соціальна фармація в охороні здоров’я. 2023. Т. 9, № 1. 46-54.

Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір

1.Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 92255. Науковий твір «Моделювання процесу адаптації фармацевтичного підприємства до змін зовнішнього середовища»:Метод рек. Автори: Пестун І.В., Бондарєва І.В. Дата реєстрації 20.09.2019.

2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №111149. Working book. Pharmaceutical marketing and management: educational -methodical manual. Автори :Малий В.В.,

Пестун І.В., Софронова І.В,, Бондарєва І.В., Тіманюк І.В., Кобец М.М., Жадько С.В. Дата реєстрації 19.01.2022.

3.Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 119833. Науковий твір «Інструменти діджитал-маркетингу: робочий зошит для практичних занять і самостійної роботи» Автори: Малий В. В., Пестун І.В., Бабічева Г.С., Жадько С.В. Дата реєстрації 16.06.2023.

4.Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 119836. Науковий твір «Бренд-менеджмент у фармації. Курс лекцій» Автори: Малий В. В., Пестун І. В., Бабічева Г. С., Жадько С. В. Дата реєстрації 16.06.2023.

5.Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 115874. Науковий твір «Pharmaceutical marketing and management: educational manual» Автори: Малий В. В., Жадько С, В., Бондарєва І. В., Кобець М. М., Пестун І. В., Тіманюк І. В., Софронова І. В. Дата реєстрації 17.01.2023.

Викладання освітніх компонент: Фармацевтичний менеджмент та маркетинг (в т. числі англ. мовою), Етика та деонтологія у фармації,  Фармацевтичний маркетинг, Маркетингові дослідження у фармації, Підготовка фармацевтичного представника, Маркетингові інструменти аналізу фармацевтичного ринку  (PhD).

Хобі: подорожі, читання художньої літератури.