10.04.2019 р.
Відбулося засідання секції 19 «Фармацевтичний маркетинг та менеджмент». С доповідями виступили 9 здобувачів вищої освіти згідно програми XXVI Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів “Topical issues of new medicines development”. Учасники та призери були нагороджені дипломами, грамотами за активну участь у конференції та цінними подарунками.
Призові місця посіли:
І місце
THE ROLE OF PHARMACISTS IN ENSURING THE PROCESS OF RATIONAL USE OF MEDICINES IN DIFFERENT COUNTRIES
Speaker: Ayaou Abderrahim, students 4 y.s., 1 gr., Pharmacy
Supervisor: Zhadko S. V., Cand. of Pharm. Sc., assoc. prof.
ІІ місце
ANALYSIS OF SPECIALIZATION MARKETING STRATEGY IN PHARMACY BASED ON HIMALAYA DRUG COMPANY
Speaker: Siddiqui Utman, student 5 y.s., 17 gr., Pharmacy
Supervisor: PhD Sofronova I. V.
ІІІ місце
IMPROVING THE EFFICIENCY OF THE MEDICINE MARKETING MIX
Speaker: Nevinna Maria, student 5 y.s., 11 gr., Pharmacy
Supervisor: Pestun I. V., Doctor of Pharmacy, prof.
ІІІ місце
STUDY OF MODERN TRENDS OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES
Speaker: Mobarki Nadra, students 5 y.s., 1 gr., Pharmacy
Supervisor: Zhadko S. V., Cand. of Pharm. Sc., assoc. prof.