23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»

23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»

23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»

Організаторами науково-практичного семінару, присвяченого до дня працівників реклами в Україні виступили проректорка з науково-педагогічної роботи, д. фарм. н., проф. Інна ВЛАДИМИРОВА, завідувач кафедр фармацевтичного менеджменту та маркетингу проф. Володимир МАЛИЙ і завідувачка кафедри соціальної фармації, доц. Аліна ВОЛКОВА.

На семінар були запрошені викладачі кафедр Національного фармацевтичного університету: фармацевтичного менеджменту та маркетингу (ФММ), соціальної фармації,  управління та забезпечення якості у фармації і організації та економіки фармації, а також представники практичної фармації, а саме – керівник відділу Digital маркетингу АТ «Фармак» Ірина ПАШКЕТНИК та здобувачі вищої освіти, які навчаються на освітній програмі «Маркетинг». У науковому семінарі приняли участь 33 учасники.

У процесі зустрічі обговорювалися питання: законодавчих вимог до реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації; ролі фармацевта у сфері регулювання реклами лікарських засобів; ролі маркетингових стратегій при просуванні торговельних марок на фармацевтичному ринку; особливостей Digital промоції фармацевтичних продуктів взагалі та маркетингових комунікацій на прикладі фармацевтичної компанії Артеріум, а також особливості викладання на кафедрі фармацевтичного менеджменту та маркетингу вибіркової освітньої компоненти «Інструменти діджитал-маркетингу».

Науково-практичний семінар розпочав завідувач кафедри ФММ, проф. Володимир МАЛИЙ. У вступному слові він привітав усіх учасників семінару, подякував організаторам та наголосив про важливість проведення таких наукових заходів. Далі вступне слово продовжили проректорка з науково-педагогічної роботи, проф. Інна ВЛАДИМИРОВА та завідувачка кафедри соціальної фармації, доц. Аліна ВОЛКОВА.

З актуальною доповіддю виступила керівник відділу Digital маркетингу АТ «Фармак» Ірина ПАШКЕТНИК, яка досить змістовно та цікаво розповіла про особливості промоції фармацевтичних продуктів у мережі Інтернет, канали Digital промоції, що використовують у фармацевтичному бізнесі та про медичні фармацевтичні системи як унікальний канал промоції. Доповідь викликала жваву дискусію – було задано декілька запитань доповідачу та отримані розгорнуті відповіді.

Наступна доповідь доц. кафедри соціальної фармації Галини БОЛДАРЬ була присвячена проблемам реклами лікарських засобів (ЛЗ), медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації. В доповіді були розглянуті особливості законодавства щодо реклами ЛЗ, включаючи Зміни до закону України «Про рекламу», види реклами за способом розповсюдження, за критеріями мети та захисту інформації, ієрархію за юридичною силою основних нормативно-правових актів, що регулюють рекламу ЛЗ, форми проявів недобросовісної конкуренції у сфері реклами ЛЗ. Доповідь дуже зацікавила слухачів яскравими прикладами та практичною спрямованістю. Були задані питання доповідачу і отримані розгорнуті відповіді.

З цікавою доповіддю виступила доц. кафедри соціальної фармації Любов ТЕРЕЩЕНКО щодо оцінки ролі фармацевта у сфері регулювання реклами ЛЗ. Було проаналізовано результати анкетування фармацевтів щодо особливостей законодавства про рекламу ЛЗ. Доповідь зацікавила слухачів аналітичним підходом. Були задані питання доповідачу і отримані розгорнуті відповіді.

У наступній доповіді асист. кафедри ФММ Олени ШУВАНОВОЇ увага приділялася питанням застосування маркетингових стратегій при просуванні торговельних марок на фармацевтичному ринку України. Був проведений порівняльний аналіз стратегій просування на фармацевтичному ринку торгових марок ЛЗ та аптечних товарів, що продаються під міжнародною непатентованою назвою. У проведенні порівняльного аналізу було розглянуто особливості просування ЛЗ вітчизняних фармацевтичних компаній: АТ «Фармак», ФК «Дарниця», «Київський вітамінний завод», «Корпорація Артеріум» та група компаній «Здоров’я».  Доповідь зацікавила слухачів аналітичним підходом та практичною спрямованістю. Були задані питання доповідачу і отримані розгорнуті відповіді.

 

У наступній доповіді асист. кафедри ФММ Анни ЧЕГРИНЕЦЬ увага приділялася питанням маркетингових комунікацій ЛЗ на прикладі фармацевтичної компанії «Артеріум». Доповідь дуже зацікавила слухачів результатами анкетування, яскравими прикладами та практичною спрямованістю. Доповідачу були задані питання та отримані повні відповіді.

У заключній доповіді доц. кафедри ФММ Світлана ЖАДЬКО поділилась досвідом викладання вибіркової освітньої компоненти «Інструменти діджитал-маркетингу», яка стала досить популярною при виборі здобувачів вищої освіти. Були розглянуті мета та завдання освітньої компоненти, практичні навички, якими зможуть оволодіти здобувачі при її вивченні, а також результати впровадження нової освітньої компоненти в навчально-педагогічний процес кафедри. Тема доповіді та отримані результати викликали зацікавленість учасників семінару.

Завідувач кафедри ФММ, проф. Володимир МАЛИЙ підвів підсумки наукового семінару та наголосив, що фрагменти доповідей проведених досліджень необхідно включити в лекційні матеріали та використовувати в навчально-педагогічному процесі обох кафедр-організаторів семінару. Володимир МАЛИЙ подякував всім учасникам,  а також висловив надію на подальшу плідну співпрацю. Учасники семінару тепло подякували один одному.

23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ» 23 жовтня 2023 р. в НФаУ відбувся науково-практичний семінар на тему: «ПРАВОВІ, ЕТИЧНІ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПРОСУВАННЯ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»