1 та 5 квітня 2024 року У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація»

1 та 5 квітня 2024 року  У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація»

1 та 5 квітня 2024 року

У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація» (викладачі ас. Шуванова О. В. та проф. Крутських Т. В.).

Про фармацевтичну компанію, її здобутки, ринкову позицію та можливості стажування й працевлаштування здобувачам розповіла HR-менеджер Інна Зима. Вона зазначила, що ФФ «Дарниця» є лідером за продажами лікарських засобів у натуральному вираженні, кожна шоста упаковка на полицях українських аптек вироблена саме цією компанією. Чималий інтерес викликала у студентів інформація про можливість стажування, тим більше, що кожен другий стажер залишається працювати в компанії. Для того, щоб більше дізнатися про ФФ «Дарниця» Інна Зима запросила здобувачів освіти на онлайн екскурсію виробництвом.

Безпосередньо процесів здійснення закупівлі торкнулася Наталія Петренко, яка є фахівцем із закупівлі. Вона докладно розповіла які товари та послуги є предметом закупівлі, як відбувається закупівля різних видів продукції, від канцелярських товарів і до фармацевтичних субстанцій, як і ким ухвалюється рішення про закупівлю, як вирішуються питання, коли закуплений товар не відповідає потребам підприємства та багато інших.

Інформація була представлена цікаво, вдало проілюстрована прикладами. Завдяки цьому здобувачі освіти змогли опанувати матеріал теми, краще зрозуміти як відбуваються закупівлі промисловими фармацевтичними підприємствами.

 

1 та 5 квітня 2024 року  У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація» 1 та 5 квітня 2024 року  У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація» 1 та 5 квітня 2024 року  У освітній компоненті «Основи поведінки споживачів у фармації», є тема, присвячена особливостям поведінки споживачів на ринку В2В, тобто, там де взаємодія відбувається між підприємствами. Допомогти здобувачам освіти краще зрозуміти практичні аспекти такої взаємодії погодились співробітники одного з найпотужніших фармацевтичних виробників України — «Фармацевтичної фірми «Даниця». Зустріч з представниками роботодавців відбулася двічі –  під час семінарських занять з освітньої компоненти для здобувачів освіти 2 курсу освітньої програми «Фармація»