12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський

12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський

12 і 15 квітня 2024 р.

Одним з найважливіших питань, які здобувачі освіти розглядають під час вивчення вибіркової освітньої компоненти «Основи поведінки споживачів у фармації» є особливості взаємодії фармацевта з відвідувачем аптеки. Хто може краще про це розповісти, як не співробітник аптечної мережі? Саме тому 12 і 15 квітня на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський.

Спектр питань, про які йшлося під час зустрічі, охоплював і подробиці створення й використання клієнтської бази, й впровадження стандартів обслуговування та контроль за їх дотриманням, й роботу з незадоволеними клієнтами і алгоритми дії у конфліктних ситуаціях, та багато іншого. Але найбільше враження на учасників зустрічі справила інформація про те, як аптечна мережа використовує у бізнес-процесах, зокрема у комунікаціях з клієнтами, можливості штучного інтелекту. Виявилось, що штучний інтелект може допомогти підвищити якість обслуговування клієнтів та дотримання встановлених стандартів шляхом аналізу діалогів кожного фармацевта з відвідувачами в режимі реального часу. Це допомагає розробити індивідуальні рекомендації та навіть надавати підказки, якщо у цьому виникне потреба.

Здобувачі освіти дізналися про те, що аптечна мережа «Аптека 9-1-1» є однією з найпотужніших в Україні з досвідом роботи впродовж 27 років, до її складу входять 1700 аптек, розташованих у 490 населених пунктах. В мережі працюють понад 11 тис. співробітників, до лав яких згодом можуть влитися й сьогоднішні студенти.

Зустрічі здобувачів освіти з роботодавцями є надзвичайно важливим елементом у підготовці фахівців фармацевтичної галузі. Вони дозволяють підтримувати двосторонній зв’язок між закладом освіти й підприємствами, для яких готуються кадри.

12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський 12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський 12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський 12 і 15 квітня 2024 року на семінарські заняття до здобувачів освіти другого курсу завітали представники «Аптека 9-1-1» — менеджер з корпоративних комунікацій Юлія Манарченко та керівник департаменту навчання, розвитку та оцінки Андрій Звольський