9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента “Інструменти діджитал-маркетингу”, на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж

9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента "Інструменти діджитал-маркетингу", на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж
9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента “Інструменти діджитал-маркетингу”, на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж.
Для своїх фінальних проєктів команди разом з доцентом Світланою ЖАДЬКО обрали такі важливі напрями, як підвищення престижності професії фармацевта у суспільстві і популяризація бренду НФаУ серед майбутніх абітурієнтів.
Для підведення підсумку вивчення освітнього компонента здобувачі побудували хмару слів із понять і термінів з діджитал-маркетингу.
Дякуємо здобувачам вищої освіти за активність під час занять та якісний зворотний зв’язок, бажаємо мирного неба, щасливої долі і подальших успіхів у навчанні!
Чекаємо на наступних вибіркових освітніх компонентах на кафедрі фармацевтичного менеджменту та маркетингу!
9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента "Інструменти діджитал-маркетингу", на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж 9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента "Інструменти діджитал-маркетингу", на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж 9 січня 2024 року відбулося заключне заняття з освітнього компонента "Інструменти діджитал-маркетингу", на якому здобувачі вищої освіти презентували результати командної роботи над фінальними проєктами з розробки стратегії інформаційної кампанії для соціальних мереж