21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

On March 21, 2024, the 11th International Scientific and Practical Distance Conference "MANAGEMENT AND MARKETING AS PART OF MODERN ECONOMY, SCIENCE, EDUCATION, PRACTICE" was held

ЗБІРНИК КОНФЕРЕНЦІЇ

ПРОГРАМА XI конференції ФММ_21.03.2024

СЕРТИФІКАТИ

 

21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

21 березня 2024 р. кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу Національного фармацевтичного університету провела ХІ Міжнародну науково-практичну дистанційну конференцію «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

Серед учасників конференції були представники закладів вищої освіти з різних країн світу: Institute of Pharmaceutical Education and Research (Tashkent, Republic of Uzbekistan), Tbilisi State Medical University (Tbilisi, Georgia), Eurasia International University (Yerevan, Armenia), Sofia Medical University (Sofia, Bulgaria), University of Missouri, (Columbia, USA), Al-Farabi Kazakh National University (Almaty, Republic of Kazakhstan), Asfendiyarov Kazakh National Medical University (Almaty, Republic of Kazakhstan).

У науково-практичній конференції також прийняли участь вітчизняні науковці та практики з закладів вищої освіти медичного та фармацевтичного профілю: Національного фармацевтичного університету (м. Харків), Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова, Національного медичного університету імені О. О. Богомольця (м. Київ), Національного університету охорони здоров’я України ім. П. Л. Шупика (м. Київ), Львівського національного медичного університету ім. Данили Галицького, Запорізького державного медико-фармацевтичного університету, Івано-Франківського національного медичного університету, Тернопільського національного медичного університету імені. І. Я. Горбачевського, Буковинського державного медичного університету, Рівненської медичної академії, Дніпропетровського державного медичного університету. Також у конференції прийняли участь представники 32 закладів вищої освіти України: Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова, Херсонського національного університету, Запорізького національного університету, університету митної справи та фінансів (Дніпро), Вінницького торговельно-економічний інституту Державного торговельно-економічного університету, Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, Одеського національного економічного університету, Миколаївського національного аграрного університету та інші.

Під час конференції науковці поділилися результатами проведених досліджень за широким спектром напрямків. На конференції були розглянуті досягнення, проблеми й перспективи використання менеджменту та маркетингу у сучасній економіці; проблеми співпраці з роботодавцями у системі підготовки фармацевтів; персоналізовані підходи до надання фармацевтичної допомоги; форми та методи викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy; практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості; маркетингові дослідження ринків; проблеми реалізації та споживання лікарських засобів, підвищення якості фармацевтичної допомоги; результати фармакоекономічних досліджень лікарських засобів.

Спікерами пленарного засідання конференції, окрім науковців та освітян з НФаУ, були:

  • Наталія БІЛОУСОВА, Національний університет охорони здоров’я імені П. Л. Шупика, м. Київ, Україна;
  • Павло СТАШЕНКО, Максим МОМОТ, Володимир ЖУРАВЕЛЬ, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця, м. Київ, Україна;
  • Volodymyr MOMOT, Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine;
  • Anna MARTIROSYAN, Eurasia International University, Armenia;
  • Юрій МИРОШНИК, Запорізький Національний університет, м. Запоріжжя, Україна;
  • Марта МАТУЩАК, Буковинський державний медичний університет, м. Чернівці, Україна;
  • Olha MAKARENKO, Yevgen PROTAS, Dnipro State Medical University, Dnipro, Ukraine;
  • Тетяна ГРЕКОВА, Одеський державний аграрний університет, м. Одеса, Україна;
  • Олег САМБОРСЬКИЙ, Івано-Франківський національний медичний університет, м. Івано-Франківськ, Україна;
  • Dilrabo UMAROVA, Institute of Pharmaceutical Education and Research, Tashkent, Republic of Uzbekistan;
  • B. JIYENBALANOV, A. S. KALYKOVA, Al-Farabi Kazakh National University, Almaty, Republic of Kazakhstan;
  • S. ZHAKIPBEKOV, Asfendiyarov Kazakh National Medical University, Almaty, Republic of Kazakhstan.

Після пленарного засідання був проведений круглий стіл «Практичні аспекти застосування менеджменту та маркетингу у фармації», в якому доповідачі та учасники поділилися досвідом впровадження методів менеджменту та маркетингу у практичну фармацію.

Науково-практична конференція пройшла в інтерактивному форматі: учасники брали участь у дискусії, відповідали на питання, висловлювали своє розуміння найгостріших питань та відповіді на них. Наприкінці конференції, учасники висловили загальне позитивне враження від конференції, а також пропозицію про подальшу необхідність обміну досвідом серед науковців і освітян України та закордонних держав, представників практичної фармації, охорони здоров’я, економічної сфери, що займаються менеджментом та маркетингом.

Дуже вдячні всім учасникам за змістовні доповіді і наукові дискусії!!!

21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»21 березня 2024 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична дистанційна конференція «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»